Ügyfélbarát ügyintézés Székesfehérváron
Segítik az ügyfeleket
2008-07-21 21:09:48
Kiss Miklós
Fejér megye legnagyobb víziközmű szolgáltatója a székesfehérvári székhelyű Fejérvíz Zrt. szolgáltatási területén 6 ügyfélszolgálati irodát működtet. Ezek Móron, Bicskén, Sárbogárdon és Szabadbattyánban és kettő Székesfehérváron találhatók . A legnagyobb fehérvári irodát alakították át a kor követelményeinek megfelelően. Új, tágas térben fogadja itt ügyfeleit a szolgáltató cég. Ügyfélhívó rendszert vezettek be, amely elsősorban a számlázási csúcsidőszakokban - amikor többen keresik fel az irodát - segíti az ügyet intézőket. A bejutás már akadálymentesített, a bejárati lépcsőnél emelőszerkezet fogadja a kerekesszékkel érkezőket. A irodán minden vízellátással, csatornázással kapcsolatos ügy elintézhető. A cég amellett, hogy ilyen módon biztosítja a személyes elérhetőségek lehetőségét, működteti elektronikus ügyfélszolgálatát is, a www. fejerviz.hu honlapon. A pénz be- és kifizetésen és a fogyasztóváltozás átvezetésén kívül minden elintézhető interneten az otthoni számítógépről. A Fejérvíz Zrt. őrzi az emberközeli, személyes ügyintézési módszert, nem törekszik mindenáron a személytelen, és sokszor idegtépő call-centeres (gépi telefonos) ügyintézésre. A Fejérvíz Zrt.-t 2007-ben 40 ezer ügyfél kereste fel, ebből 23 ezer személyesen, 14 ezer telefonon, a többi levélben, vagy elektronikus levélben érkezett. Az ügyfelek jogos reklamációja nem érte el az egy százalékot. A megújult ügyfélszolgálat Fehérváron a Király sor 3. alatt található.