Központi telefonos ügyfélszolgálat Tatabányán
Fogyasztóbarát szolgáltatás
2010-02-22 22:17:17
Kiss Miklós
A tatabányai székhelyű Északdunántúli Vízmű Zrt.-nél február eleje óta központi telefonos ügyfélszolgálatot /CALL CENTERT/ működtetnek. Jól felkészült, gyakorlott munkatársakkal négy munkaállomást alakítottak ki. Egy időben egyszerre 5 fogyasztó hívását tudják fogadni. A telefonos rendszer fogyasztóbarát, menüje egyszerű és könnyen kezelhető. A vízmérőállások bejelentését a nap 24 órájában fogadja a gépi telefonos ügyfélszolgálat. A számlán található azonosítók alapján - üzleti partnerszám, vízmérő gyári száma - nyomógombok segítségével a telefonáló saját maga rögzítheti be a mérő aktuális állását a rendszerbe. Amennyiben a fogyasztás eltér az átlagostól, a számítógép felhívja a figyelmet erre, így szükség esetén azonnal korrigálható. Az ügyfélszolgálat nyitva tartási idején belül a munkatársak személyesen is elérhetők. A telefonos ügyfélszolgálat a 06 40 555 222-es telefonszámon, az ország bármely részéből helyi hívás díjáért hívható.