Elégedettek a DRV-vel a fogyasztók
Jól dolgoznak az ügyfelesek
2012-04-26 09:32:56
Kiss Miklós
Jelentősen javult az ország területileg legnagyobb víziközmű-szolgáltatójának megítélése. A Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. (DRV Zrt.) külső, független szakértő cég bevonásával fogyasztói elégedettség felmérést hajtott végre, melynek eredményei visszaigazolták az elmúlt másfél évben hozott fogyasztóbarát intézkedéseket. A kutatás során 1500 víziközmű felhasználót személyesen kérdeztek meg. A siófoki székhelyű társaság a legjobb minősítést a különböző közműszolgáltatók ügyfélszolgálati tevékenységére vonatkozó értékelés kapcsán érte el, megelőzve az ugyanazon ellátási területen tevékenykedő gáz- és áramszolgáltató, hulladékszállító cégeket. A DRV Zrt. az elmúlt években komoly gondot fordított az ügyfélszolgálaton munkát teljesítő munkatársai szakmai és kommunikációs képzésére. A siófoki székhelyű víziközmű-szolgáltató többségi állami tulajdonú (90%) részvénytársasági formában működik. A társaság Baranya, Fejér, Somogy, Tolna, Veszprém és Zala megyékben mintegy 343 település lakosainak, ipari és mezőgazdasági termelőüzemeinek zavartalan vízellátását biztosítja és 170 településen gondoskodik a keletkező szennyvizek elvezetéséről, szakszerű tisztításáról.