![](images/g1.jpg)
![](images/g2.jpg)
![](images/g16.jpg)
![](images/g10.jpg)
![](images/g4.jpg)
![](images/g3.jpg)
![](images/g21.jpg)
![](images/g22.jpg)
![](images/g23.jpg)
![](images/g26.jpg)
![](images/g24.jpg)
![](images/g25.jpg)
![](images/g19.jpg)
![](images/g18.jpg)
![](images/g20.jpg)
![](images/search.jpg)
|
Nyílt napok a 90-es években |
Nagy nemzetközi elismerés húsz éve a Fővárosi Vízműveknek 2014-11-12 22:15:27 Kiss Miklós
.
1990 után - külföldi példákat követve - először rendezett nyílt napokat hazánkban a Fővárosi Vízművek azzal a céllal, hogy bemutassa, miként, mennyi munka árán jut el a csapokba, az a kincs, amit korábban szinte ingyen adtak, és ezért ekkor már egyre többet kellett fizetni érte.
Egy PR kampány keretében egy esztendő alatt kb. 10 sikeres rendezvényt tartottak. Több ezer látogató - többségük iskolás - tekintette meg a szépen gondozott telepeket, víztároló medencéket. Az események nemzetközi pályázatban történt bemutatása eredményeképp, a 1994-ben a Fővárosi Vízművek elnyerte a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) Golden World Awards kitüntetését, melyek Uruguayban adtak át a Magyar PR Szövetség képviselőjének. A programok szervezésében és a pályázat elkészítésében az egykori háromfős PR csoport: Kiss Miklós, Deákné Hajdú Margit és Wiszner Éva vállalt oroszlánrészt: A kampány az akkori vízműves telepvezetők, Bitter Sándor, Varró Sándor, Liptai István és a többiek lelkesedése, hozzáállása nélkül nem valósulhatott volna meg.
|
|
|
2014-11-12 22:15:27·
|
|
![](images/mainap.jpg)
![Facebook](images/facebook.jpg)
![Hírek](images/hirek.jpg)
![](images/partnereink.jpg)
![](images/idojaras.jpg)
|