![](images/g1.jpg)
![](images/g2.jpg)
![](images/g16.jpg)
![](images/g10.jpg)
![](images/g4.jpg)
![](images/g3.jpg)
![](images/g21.jpg)
![](images/g22.jpg)
![](images/g23.jpg)
![](images/g26.jpg)
![](images/g24.jpg)
![](images/g25.jpg)
![](images/g19.jpg)
![](images/g18.jpg)
![](images/g20.jpg)
![](images/search.jpg)
|
Ügyfélbarát ügyintézés Székesfehérváron |
Segítik az ügyfeleket 2008-07-21 21:09:48 Kiss Miklós
Fejér megye legnagyobb víziközmű szolgáltatója a székesfehérvári székhelyű Fejérvíz Zrt. szolgáltatási területén 6 ügyfélszolgálati irodát működtet. Ezek Móron, Bicskén, Sárbogárdon és Szabadbattyánban és kettő Székesfehérváron találhatók . A legnagyobb fehérvári irodát alakították át a kor követelményeinek megfelelően. Új, tágas térben fogadja itt ügyfeleit a szolgáltató cég. Ügyfélhívó rendszert vezettek be, amely elsősorban a számlázási csúcsidőszakokban - amikor többen keresik fel az irodát - segíti az ügyet intézőket.
A bejutás már akadálymentesített, a bejárati lépcsőnél emelőszerkezet fogadja a kerekesszékkel érkezőket.
A irodán minden vízellátással, csatornázással kapcsolatos ügy elintézhető.
A cég amellett, hogy ilyen módon biztosítja a személyes elérhetőségek lehetőségét, működteti elektronikus ügyfélszolgálatát is, a www. fejerviz.hu honlapon.
A pénz be- és kifizetésen és a fogyasztóváltozás átvezetésén kívül minden elintézhető interneten az otthoni számítógépről.
A Fejérvíz Zrt. őrzi az emberközeli, személyes ügyintézési módszert, nem
törekszik mindenáron a személytelen, és sokszor idegtépő call-centeres
(gépi telefonos) ügyintézésre.
A Fejérvíz Zrt.-t 2007-ben 40 ezer ügyfél kereste fel, ebből 23 ezer személyesen, 14 ezer telefonon, a többi levélben, vagy elektronikus levélben érkezett. Az ügyfelek jogos reklamációja nem érte el az egy százalékot.
A megújult ügyfélszolgálat Fehérváron a Király sor 3. alatt található.
|
|
|
2008-07-21 21:09:48·
|
|
![](images/mainap.jpg)
![Facebook](images/facebook.jpg)
![Hírek](images/hirek.jpg)
![](images/partnereink.jpg)
![](images/idojaras.jpg)
|